O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 19. února 2012

Kočka a pes

...inu, tak jsem opět sáhla po staré známé kočičce a mému látkovému mimi - pejskovi, kterého jsem si dovolila mírně inovovat a to tak, že je stojací a nejni již jen polštářkem...                                           

5 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Zuzulik řekl(a)...

Nádherný a kočička jako polštářek se mi mooooc líbíííí :o)

Mystera řekl(a)...

♥♥♥

Mystera řekl(a)...

Zuziku, moc dekuji o:-)Polstar se me take moc libil, akorat to nocni foceni ho tak nevytahlo...Ale pani byla moc spokojena...

Amelie řekl(a)...

Nádhera, ten hafánek je úžasnej.