O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 23. února 2012

Log cobain želvičky a míč

Né moc snadno se želva po dně honí
Velmi radno je plavat na dno za ní
Potom počkej až se zeptá
Na to, co tě v mozku lehtá
Nic se neboj a vem si něco od ní

Když si někdo pozor nedá
Jak se vlastně želva hledá
Ona ho na něco nachytá
I když si to pozděj' vyčítá........

Želvičky měly být pro dětičky na Vánoce...no, prostě nebyly, ale dostanou je Ti moji rarášci příští týden, ke svým narozeninám...Kryštůfkovi bude už 5 a Ellince 2...je to hrozný, jak to letí...Želvičky Emilky vznikly dle MQ zářijového kurzu u Bellet a krunýřky mě prošívala samotná Ivanka, za což jí ještě jednou patří obrovský dík, doufám, že ví, aniž bych psala cokoli koukolem  ♥♥♥...Když je náš malý expert viděl na Galerii, moc ji chtěl, až jsem si kurz koupila...a jsem ráda, že jsem realizaci zdárně dokončila, páč máme doma marodku, děti bohužel na ATB a horečkují... No, a že mě ještě zbuly nějaké kousky látek, vznikl míč, který vypíchla Ivanka v lednové Marině...Je bájový, jsem ráda, že jsem si ho asi po 18-ti letech zopakovala pro moji cácorku ( tehdy v prváku na škole byl z  "musu" a dnes s obrovskou radostí a lehkostí)...Mojenka bude určo ráda, balóny všeho druhu miluje...Tento je z části naplněn EPS kuličkami a z části kuličkovým dutým vláknem, aby nebyl tak těžký...
/přikopírováno z Galerie:  Jéžda, ještě jsem chtěla říci, že jsem si dovolila želvičky malounko inovovat otočením hlavičky a přidáním patentku na vrchním polštáři, díky temu všemu hlavička dobře drží o:-)Jo a kdo by hledal v tem mém psaní nějaký "dvojsmysl", tak nehledejte...Já su skutečně ráda, že míč v lednové Marině je, neb mě to vrátilo vzpomínkou do mého školního bezstarostného mládí a normálně bych asi míč znovu nešila...Takže asi tak,  jsem ráda  u Bellet na návštěvě a ráda sdílím toto společné nadšení pro šití a neřeším "prkotiny"...bo svět už byl dávno objeven a několikrát.../

11 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Mysterko ?´:-))
vidím ,že taky nespíš ?? tak Ti tady bloncám po blogu a moc se mi tu líbí, ty si toho zase našila ..jsi šikula a balón s želvíma kamarádkama je prostě nádhera to budou prťata valit ráno oči .....

fialka012 řekl(a)...

Tak ty jsou fakt super
(⁀‵⁀,) ✿
.`⋎´✿✿¸.•°
✿¸.

AnďaH řekl(a)...

Parádní želvičky i míč! Prckové budou mít radost.

Marvael řekl(a)...

Dobré dopoledne, máš je šikulko moc krásné. Mojám a přeju, ať jste brzo zdraví. Kdyby jsi chtěla opičáky na příští týden písni, já bych to i stihla...psst opičandu, už mám :-) Posíláme pozdravy z Moravy

Mystera řekl(a)...

Tani, moc Ti dekuji, jinac ja su hrozna suuuva o:-)

Mystera řekl(a)...

Haninko, jsi mila, moc dekuji i za to srdecko o:-)

Mystera řekl(a)...

Andi, moc dekuji, jsi hodna, u Tebe take spousta pokladu...Pohlad malyho...

Mystera řekl(a)...

Marusko zlata, moc dekuji za pismenka a opicky nespichaji, to bude fakt uplatek, ze jsem jela na vikend do Palcic, tak aby deticky mely nejaky vsimny o:-))))) Krasny den na Valachy ma mila, P.

Lenka řekl(a)...

Ale krásně vybarvené obojživelníky máš doma! Aj balón je podařený :o)
Posílám myšákům pusiny - bez bacilů!!!
..to je strašné toto přechodné období..Už aby bylo teplo!

Amelie řekl(a)...

Ty želvičky jsou nádhernéééé a míček taky.

Feu-Follet řekl(a)...

MILÁ MYSTERKO,
PŘEJU KRÁSNOU NEDĚLI A NAKOUKNI PROSÍM KE MNĚ DO BLOGU, MÁŠ TAM MALÉ PŘEKVAPENÍ :-)