O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 20. února 2012

Nákupní taška a oteplené minky kalhoty k zimní čepici

Nu, tašku jsem vytáhla z kupky "kostlivec", aby i tam maloučko ubulo o.-))) Mám z ní docela radost, myslím, že kombinace se povedla, je teda šitá dle idei Ivančiné, ale zhotovená dle mého "baj vaj fik", aby se to celé vlezlo do spotřeby 1/2 yardu a odstřižků, neb jsem teda tuze lakomá, co se týká rozfidlání zahraničních látek o.-)))))))))) Vystuženo, jak jinak, než penefolem, neb jsem na mém prvním Brněnském srazíku ukořistila tři rule od Haby o.-)... Musím říct, že se s ním pěkně pracuje, obě Berniny, které jsem vlastnila a vlastním, s lehkostí sobě vlastní, tento materiál s přehledem koří...Takže, za mě bych penefol cpala "fšade" o.-)
No a kalhoty měly vzniknout už před zimou, ale znáte to, kovářovic kobyla....Mikinka je ve fázi došití o:-) Trocha mosím popárat, neb minky je skutečně "sviňa klouzavá a tahavá " o:-)
K MÁNÍ JE NÁKUPNÍ TAŠKA I KVĚTINÁČEK S BUDKOU A PTÁČKEM, vše na mejlu...Krásný den...



A jeden zasejc jarní květináček o:-)


2 komentáře:

AnďaH řekl(a)...

Ta taška vypadá parádně. Nádherná látka.
A kalhoty a čepka jsou k pomuchlání

Daja řekl(a)...

Mysterko,mě se moooc líbí ten pejsek má tak miloučký výraz,skládací taška i děcké oblečení !Daja