O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 14. února 2012

U tří Slunců a Slon pro štěstí




Nejmenší   Slunko je již zadané a další dvě jsou k mání...Předběžně jsou pro jednu osůbku milenou o:-) Viď, milá spolucvičitelnice o:-) Ale slunca šiju průběžně stále, tak, pokud by zájem byl, stačí písnout...do komentů, EMILA... A Slon pro štěstí z fantastického Ruralu Jardinu a La Petit Ecol dle Bellet, ten majitele stále hledá, čili, je k mání...
Krásné ráno...






3 komentáře:

Marvael řekl(a)...

Ahoj Páji, slunko moje z Vysočiny. Máš u mě foto rozpracovaného díla :-) Ty Tvoje slunka a slon jsou úžasné. Doufám, že jste dočista nezapadli sněhem...zdravíM.

Amelie řekl(a)...

jůů, ta sluníčka jsou nádherná.

Amelie řekl(a)...

Já nevím, já to nechám na tobě. :-)