O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

sobota 17. března 2012

Látková miminka - panenky


Když už, tak už...o:-)
Tendle týden mám fakt tvůrčně plodný, tak nějak se to nakupilo o:-))) Tydle cácory vznikly podle obrázku jedné šikulky z blogu, a na motivy čmeldy od Tildy...Tak jsem si čmrkala a asi na 6. - tý pokus vznikl střih, který se dal použít... Prvotní cácora vznikla pro mojí Ellinku, aby se začala zajímat i o jiné hračky, než jsou Kryštůfkovo auta a traktory...Nevím, do jaké míry se mě to povedlo, ale cácory miluje, tahá je poctivě, ukládá je do postýlek, krmí je, prostě celkem zdatně o ně pečuje...nejraději je nosí za čupřinku na hlavě a ráda jim žužlá údy...Ale, od teho sou cácory z látky, aby se daly jednoduše vyprat...Tyto vznikly na přání jedné maminky a jsou technologicky vytuněnější, odolnější, než ty naše.....




A tady je ta moja živá cácora ve zrenovované postýlce svých látkových cácor o:-)


18 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Pavli ty by si snad zmákla celou porodnici a ještě něco navíc:-))

Lenka řekl(a)...

Já se tu řežu smíchy, hubu od ucha k uchu! Pavlí, ty jsou bomba!!!:o)))) Ale myslím, že tata by se měl už dívat po nějaké další, krapet betelnější postýlce - dyť jí holce lezou nohy!!:o)))
...a moc děkuju za přání...♥

EL RINCON DE CHELO řekl(a)...

Que graciosos bebés!!!!!!

Katka řekl(a)...

Pavlí, Ty už mám doma skoro jesle :-)))) Mimoušové jsou super!!!!! Moc se Ti povedli :-))

Amelie řekl(a)...

To jsou náádherná miminka. Jsi šikovná.

fialka012 řekl(a)...

Ahoj Pavlínko,ty jsou krásné.Ta naše cácorka by prve ožrala co se dá a pak by z krásného miminka zbyl paskvil. Ti starší jsou už staré na hračky a tahle nejmladší je ještě moc mimino, takže si počkáme na tyhle aktivity.

Michaela řekl(a)...

Ježíšmarjá jsou nááááááááááááádherný!!!!Můžu tě poprosit o cenu?byvicky@centrum.cz Michaela

Mystera řekl(a)...

Ajusko, ty jsi taaak hodna, moc dekuji...

Mystera řekl(a)...

lenicko, Ty Tvoje komentiky proste zeru, kuju...

Mystera řekl(a)...

♥♥♥♥♥♥♥

Mystera řekl(a)...

Kaci o:-))) tydle byly na prani, my mame doma zatim jenom 3 a jednu zivou o:-))))))))))))))))

Mystera řekl(a)...

Kaci o:-))) tydle byly na prani, my mame doma zatim jenom 3 a jednu zivou o:-))))))))))))))))

Mystera řekl(a)...

Marcelinko, moc dekujiiiiiii

Mystera řekl(a)...

Haninko, ty jsi take mile stvoreni a ta Vasa malicka princezna je k pomojani...Moc dekuji...

Mystera řekl(a)...

Misko, moc dekuji, pisla jsem Ti EMILA o:-)

PaB řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
PaB řekl(a)...

Šmarjá, Mysterko,to jsou prďácký prťata :))

...Pavlínko,máš u mě v BLOGU odměnu!!!

Mystera řekl(a)...

Pavlinko, mooooc dekuji, jsi zlati...