O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 1. března 2012

Proutěná srdcata s ptakoši z Mysteří dílny

Pípá, pípá, nožky bolí....
Mystera tvoří, nefláká to o.-) a ptáčky už vidí všude o:-)...Ale pořád mě tůze bavíjou...tak přináším další várku do expedice o:-), která byla na přání...Tak a to by bylo, aby to jaro už nebylo o:-)))))
Krásný den, šikulky...

12 komentářů:

Amelie řekl(a)...

To je nádhera, ty jsi úžasná.

Elianna řekl(a)...

Parádní hejno :o)

Katarína řekl(a)...

Ahoooj mojenka, máš to krásne zase a tí pipuliaci majú super okále, páčia sa mi :-) ♥

Ajka řekl(a)...

s tvými pípátky tu máme jaro cobydup:-)))

Lenka řekl(a)...

:o)) Jsou ..no ..FAJNÍ!!! :o))))

Ulla's Quilt World řekl(a)...

Your quilts/crafts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!
www.quiltworld2.blogspot.com
Hugs, Ulla (from Finland)

Mystera řekl(a)...

Marcelko, moc dekuji o:-)

Mystera řekl(a)...

Eliii, moc dekuji, na ty Tvoje uz je zadelano o:-)))

Mystera řekl(a)...

Mojenko mila, moc dekuji za Tve pochvaleni, tuze tesiiii...

Mystera řekl(a)...

Ajusko, jeje, aj u nas uz je to bez sniha, jupiiii...

Mystera řekl(a)...

Leni, moc dekuji, si honaaaa...

Mystera řekl(a)...

Mila Uli, moc dekuji a k Tobe velmi rada nahlednu, tez zdravim velmi a to z Moravy o:-)