O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 11. března 2012

Proutěná srdcata s ptakoši z Mysteří dílny

...pípelóni na různá přání i jen tak do průvanu na pověšení o:-))) Šiju neustále, poslední čtvero na valné hromadě je k mání o.-)

4 komentáře:

AnďaH řekl(a)...

Ti jsou suproví!!!

EL RINCON DE CHELO řekl(a)...

Que graciosos son esos pájaros!!!!!!

fialka012 řekl(a)...

Jsou krásní,Pacvlínko mám různé přírodní věnečky (pro mě zbytečné) nehodí se ti?Dám ti je.Ty je využiješ třeba na ptakoše...

BOHDA řekl(a)...

PALUŠKO, KRÁSNÍ PTÁČCI.
ZROVNA NA MÉM BLOGU UKAZUJI MÉ ŠITÉ PTACTVO.
TVÉ ŠTĚBETÁLKY MOC CHVÁLÍM.
MĚJ SE HEZKY.
BOHDA