O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

sobota 17. března 2012

PW deka

pro děti...
Onehdá jsem povídala, že PW už nikda o.-) No, jedne míní a pak mění...Tato deka vznikla za jediný čtvrteční večer, neb za chvíli se poveze k oslavenci...Moc mě bavila...Vyzkoušela jsem si novou techniku a to nakládání sešitých pruhů na sendwich a spodek deky, volné quiltování na prošití písmenek ( takže je to vidět ) a vůbec jsem ozkoušela, že na Bernince jdou deky náramně a to jak na předešlé, tak i na stávající...
Buďte shovívavé o:-) Ale nahlas říkám, že z ní mám fakt radost o:-)
Krásný den, šikulky  a že teda bude !

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Tý jo, za jediný večer, jsi megarychlík!

Michaela řekl(a)...

Krásná!!!Michaela