O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 26. března 2012

Realizace dětského pokojíčku

Něžná Felicity...aneb, jak vznikl...

...holčičí pokojíček...

Asi před měsícem mě oslovila jedna maminka, že by ráda šitý kočičkový polštářek z mojí Mysteří dílničky...Tak vznikl polštářek...Asi den na to mě ona maminka písla nesmělého EMILA, že zařizuje dcerušce pokojík a že by ráda, kdybych jí ho podle fotky zrealizovala...No, to byla výzva, do které jsem se moc ráda pustila...Ale nebýt nejochotnějšího IVÁNKA a Belletčiného obchůdku, pokojíček by nejspíš nebyl...Jim patří jedno obrovské děkuji, za bezvadnou spolupráci, ochotu, pomoc...A ač Marina bude již jen občastníkem, či lekcí kurzu, jsem ráda, že jsem teho všeho byla účastna, poněvadž, já v Marině našla mnohem víc, než jen střihy a návody...Našla jsem tam přátele, lidi, co umějí pochválit, povzbudit, co mají podobný pohled na svět a život kolem nás, a které prostě ta oáza klidu, porozumění a zastavení se v čase prostě baví...


Všem  přeju krásného dne a za řádky, které mě píšete, děkuji, jste hodné...

Obrázek, podle kterého jsem šila... 

A zde pokojík z nádherné Felicity...

polštářky...



podsedák...



stínítko na lampičku...


závěsy...


deka / přehoz přes postel...


Bonus...


Spotřeba materiálu byla do posledního menta, toto jsou zbytky z 8,1 m+ 3,6 m + 8,5 m materiálu...

8 komentářů:

AnďaH řekl(a)...

Je krááásný!!! Už jsem se kochala i na galerii. Chystáme se zařizovat pokojík prckovi, tak sbírám inspiraci - ikdyž u nás bude BRRRMBRRRM :-)

Michaela řekl(a)...

Krásné!!!Michaela

Amelie řekl(a)...

Nádherný pokojíček. Chtěla bych být alespoň na chvíli princezna a bydlet tam. :-)

Daja řekl(a)...

Mysterko jsi šikulka moc hezké !!!Daja

Mystera řekl(a)...

Andi, moc diky o:-( Aj u nas bylo prvni zarizovani pokojika v duchu BRMBRMMMM...o:-)

Mystera řekl(a)...

Moooc dekuji o:-)

Mystera řekl(a)...

Marcelko, tak ja si pucim arabelin prsten, ju? papa a objimam...

Mystera řekl(a)...

Dajenko, moc dekuji, si hodna...