O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 16. března 2012

Textilní brože

..aneb, růžičkovaná, které mě naučila Maruška-Marvael...
Chtěla jsem si je vyzkoušet a když mě oslovila zákaznice, že by nějakou brožovou kytí, tak nebylo co řešit...Tuto si tedy nakonec nevzala, ale doufám, že osloví jinou budoucí majitelku...
Brožka je z atlasové stuhy, podlepená smetanovou koženkou...
Tyto kousky mají v průměru  7,5-10 cm
K zapínání je použit klasický zavírací špendlík.








1 komentář:

Michaela řekl(a)...

Růžičky jsou úžasné,také se na ně chystám!Michaela