O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 9. dubna 2012

Drážďanský talíř

Když jsem onehdá na škole na odborném výcviku objevila PW techniku a několik různých vzorů, moc mě nenadchla...Ale možu říct, že o pár let později příchodem Mariny, potažmo Bellet do mojho života, jsem názor změnila...V PW jsem začala objevovat obrovské kouzlo... Ne jinak temu bylo, když Ivanka prezentovala v Marině "drážďanské" podložky-prostírky... Několikrát jsem na tuto techniku narazila na netu, nikdá mě tak neoslovila...Nejspíš to bude tím, že Ivka umí bravurně nakombinovat látky a strhnout k šití...Čím víc Drážďanských podložek plnilo Galerii, tím víc jsem je chtěla ušít...Tak vznikly tyto tři v duchu přírodních tonu jako dárek pro tchýni...



12 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Nádhera!!!Jsi moc šikovná-povedly se!Michaela

Gizela řekl(a)...

Jsou moc krásné, povedlo se ti dokonale sladit barvy.

fialka012 řekl(a)...

Super,perfektní jako vždy smekám....

Janusa řekl(a)...

Pavlí, máš je krásné!! A můj vztah k PW byl podobný a také začínám být nalomená ;-) ...a drážďanský talíř ještě nemám a taky bude...pa,pa

Mystera řekl(a)...

Miso, moc Ti dekuji, take z nich mam velikou radost o.-)

Mystera řekl(a)...

Gizel, moc dekuji, sladene to bylo ajnc cvaj o:-) Bo prirodni tony tuze mozu...mam z nich velkou radost o:-)

Mystera řekl(a)...

Haninko, ale di Ty, u Tebe ja dycky padam na zadek...Ale moc dekuji, krasne se to cte o.-)

Mystera řekl(a)...

Haninko, ale di Ty, u Tebe ja dycky padam na zadek...Ale moc dekuji, krasne se to cte o.-)

Mystera řekl(a)...

Janinko, si zlata, moc dekuji...ja si asik taky jeste k temu, co jsem dostala jako Swapik, dodelam dalsi o:-))) Jde to bajove a nadela to spoustu parady...

Lenka řekl(a)...

Pro tchýni? Tak Ty ji asi musíš mít moc ráda a ona musí být bezva baba, ne? Jsou nádherné!!!

Amelie řekl(a)...

Je nádherný.

Calenndula řekl(a)...

pěkné máš to všechno tvoření, Pavlínko, zase si to doprohlížím se zpožděním. a ty talíře v té šedivé nebo béžové (nejsem si jistá) jsou fakt výstavní. to červené prošití tam krásně sedí.