O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 12. dubna 2012

Flaškovníky, kytičková brožka, sluníčko....

..flaškovníky pro moje dětičky šité podle báječného kurzu Janičky Cingrlátkové v Palčicích...Konečně jsem je dodělala a mosím říct, že je naše děti milují a konečně víc bumbají, neb do nových flaškovníku dostaly i nové flanděry o:-) Takže Janičko, díky za podělení se...Kytičku jsem se naučila též v Palčicích u velmi šikovné Peťky Vosy papírnice, které také velmi děkuji za podělění se...No a sluní je na přáníčko...
Krásný večír a nadcházející víkend...

10 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Jéé, výrobky z Palčic ;-) A nové sluníčko krásné!

Katarína řekl(a)...

No to je krááásy mojenka, také veselé to máš všetko:-)) Krásny víkend cmuky@ cmuk ♥

Mystera řekl(a)...

Janicko, jee, jak ja vzpominam,jeee

Mystera řekl(a)...

Mojenko, ty si zlatiiii, kuju...

Amelie řekl(a)...

Flaškovníky neznám,ale je to super nápad. Zrovna včera jsem běhala s Jendou po venku a lahvičku jsem držela v ruce. Nechtěla jsem si to dávat do kabelky, aby se mi to tam nevylilo. Prima nápad.

Katka řekl(a)...

A já taky děkuju, že jsi mi ukázala, jak na stuhu :-)) Zítra to budu muset vzít přes galanterii ;-))))

lm řekl(a)...

moc hezké a praktické flaškovníky,sluníčko je krásné a veselé,zkusím něco podobného pro vnoučata,Zdravím hezký večer Libuše

Mystera řekl(a)...

Marcelko, moc dekuji, napad je od Janky Cingrlatkove, je to taka sikulina velika...

Mystera řekl(a)...

Kaci, nejni zac, me ty brozky taky chytnuly o.-) a taky sem vzala galanterku utokem o.-)

Mystera řekl(a)...

Mila Libudsko, moc dekuji za pochvalku a jen zkuste, je to radna uleva Vasi kabelce o:-)