O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 8. dubna 2012

Jarně-velikonoční Marinovský swap

...konečně mohu odtajnit to, co jsem v rámci jarního swapu uspořádaným Eliškou-Elistr na Galerii Marina stvořila pro mě vylosovanou Alenku-Ajdu...No, nenechala žádnou nápovědu, co-by ráda, tak jsem vytvořila něco hodně typického pro Mysteru...Jsem ráda, že se jí vecičky líbily, bo jsem teda měla trému velikou...



4 komentáře:

EL RINCON DE CHELO řekl(a)...

Que simpáticos!!! besos

Mimoska řekl(a)...

Pavli, všecičko to máš moc pěknučké čmaněníčko. Kde na to bereš ten čas devčico;-D? Já mám pocit, že pořádně nic nestíhám. Včilka jsem v gruntovacím maratonu:o))). Páčko Míša

Mystera řekl(a)...

♥♥♥♥♥ Thank you ! ♥♥♥♥♥

Mystera řekl(a)...

Misko, moc Ti dekuji...clovece, ja jak malo spim, tak to proste kus noci prosiju o:-))))))