O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 24. dubna 2012

Kabelka Cestující cestující, Mysteří pípelóni

Když slaměná vdova relaxuje...IV.


...aneb moje dostaveníčko s Echinem o:-)
...Tuto kabelušku jsem měla hroooozně dlouho v hlavě, ale došlo na ní až nyní...Asi proto, že ta od Barborky je už tak onošená, že potřebuje střídací partnerku o:-) Sice pořád nevím, jestli si ju mám nechat nebo ju mám poslat do světa...No, ještě se chvilu budu kochat a pak uvidím o:-) Ušiska jsou z Mandragoří dílničky a mosím povědít, že celé Cestující daly takový šmrnc...Apropo, Kačenko, respekt a obdiv, jak jsi přišívala svá ušiska a rožky ke svým kabeluškám růčo...Já byla hotová z těchto dvou uch a to jsem si vzala čalounickou jehlu...Příště jedině na stroji o:-) A veliké poděkování Ivance, za bájovou tašenkuuuu...
No a ještě něco málo pípelonů na přání...Ten z nožičkama od Ruralu je k mání o:-)
Krásný den a doufám, že ještě stihnu blog s dekou o.-)


No a pozdrav posílá i ten náš rohatý andílek o:-)

6 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

Močíno je zkrátka nááádherný na jakémkoliv střihu a Ty jsi pro tenhle vzor vystihla super střih, moc jí sluší! A holčina je teda k pomuchlání!

Marvael řekl(a)...

Ahoj Pavly, díky za milé komentáře u nás. Kabelka se povedla moc, látku komentovat netřeba, taky jednu pořád tahám sebou, už jsem taky pomýšlela na nějakou náhradu :-)
Beruška copatá je úžasná...to nej výrobek :-)

AnďaH řekl(a)...

Tak to je teda hooooodně fešná cestující!!!
A pípelóni, to už je Tvoje klasika :-)
A živý andílek je kouzelný. Ale ukázat ji DOmiškovi nemůžu - jednak by se mu taky líbila a jednak by křičel "KOBAJN TAKÝÝÝÝÝÝÝÝÝ" :-)))

Rabenohr řekl(a)...

Hallo,
it is beutiful.
GLG
Jeannette

lila řekl(a)...

Rohatý andelíček je najkrajší :-)

Amelie řekl(a)...

malá je náádhernááá a kabelka taky.