O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 11. dubna 2012

Mysteří pípeloni na březovém proutí...

Když slaměná vdova relaxuje...

...no, relaxuje, léčí si nerva, aby
se z teho cirkusu tady nezbláznila o:-) Drahý choť se "bahní" ve slatinných koupelích celý měsíc v Bechyni a já mám naše lumpi a občas i prababi ke hlídání...No, že je to docela fuška "usměrnit a vychovávat", musím si ordinovat i chvíle relaxační, čili maximálně vypnout... A že ještě do konca pobytu  chlopka v lázních zbývá  14 dní, budu Vám to tady sázet, jak Baťa cvičky, bo mě to šití vážně táááák pomáhá o:-)
Takže opět Mysteří pípelóni na proutí...Na chvilu snad poslední o:-) Bo, kdo má táhnout celej cirkus na proutí o:-)))
Jo, a tento je jediný k mání...Pokud by jste chtěla některá, tak možu dovést i zítra do Brna, kam mám cestu o:-) Více info přes EMILA.



a zakázkové...




Dáreěky...
















9 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Krásné srdénko!!!Michaela

Mystera řekl(a)...

Miso, moc ti diky...papa, P.

Janusa řekl(a)...

Pavlí, ty jedeš! A v Bechyni je krásně, to si Mysterák užívá, já tam byla 4 roky ;-)

fialka012 řekl(a)...

Zase krásný kousek.Jdu se k tobě uklidnit,vytočila mě naše Janett tak šíleně,že bych ji ihned věnovala na chov někam.

Lenka řekl(a)...

Víš jak, "člověk vydrží hodně, ale ženská ještě víc" :o)))
Však jak se vrátí odpočatý, tak Tě mamino vystřídá a zas bude dobře.
Ale mmch. Pod tlakem děláš hodně a krásné věci :o)) Takže Ti to vlastně prospívá :o))

Mystera řekl(a)...

Janinko, moooc Ti dekuji, si hodna...A uz sme na miste, je tu moc pekne, jeste aby nam pralo pocasi...

Mystera řekl(a)...

Haninko, si moc hodna, dekuji Ti, ja se uklidnuju zasejc na Tvych krasnych strankach...

Mystera řekl(a)...

Lenicko, mocdekuji, jj, ja si zoufala jenom chvilku, bo sem byla vycucnuta jak citron...ted uz je zase lip a jsme u taty na vikend v Bechyni...

Amelie řekl(a)...

Ptáčci jsou nádherní. Co já bych za to dala, kdybych byla měsíc bez chlapa (sama jsem tak jako tak).