O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 19. dubna 2012

Kočičí polštářky, medvídci, flaškovník, brož

Když slaměná vdova relaxuje...III. 

...jak jsem řekla, sázím Baťovi cvičky o:-)))
Krásné ráno, šikulky...opět mám malou várku šitíčka na přání...Po ptáčcích se vyrojilo hejno kočičand o:-))) Ale i jiných nezbytných věciček...

Takže kočičí notička...


Jedno medvědí láskyplné přáníčko...


Flanděrovník podle Janičky Cingr.....na přání k mlékomatu s dvoulitrovou flanděrou...


a stužková brožka podle Péti papírnice...jen tak pro radost, bo u nás nešla 2 hodinky elektrika, tak aby ruky nezahálely o:-)



3 komentáře:

Michaela řekl(a)...

Krásné šitíčko,moc se mi líbí ty medvídci!Michaela

Lenka řekl(a)...

No to je nadělení! :o))Ty kočiny jsou krásné...A ten bágl na mlíko - no to je nápad! Já furt přemýšlela, kam bych tak s takovou malou flaškou mohla chodit, ale na velikost petky na mlíko...super!

Amelie řekl(a)...

nádherné kočičí polštářky.