O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 17. dubna 2012

Kočička, pejsek, jehelníčky...

Když slaměná vdova relaxuje...II. 

...nezahálím o:-)
Neb náš táta je akční a domluvil me "kšeftík" i do lázní, ve kterých momentálně pobývá...Takže Mína, Pesan a jehelník v krabičce vznikli na výslovné přání...Vše už je u své nové majitelky, neb jsme o víkendu podnikli s dětmi expedici rodinným vozem do Bechyně...Mosím se pochválit, překonala jsem sebe samu a těch 150 km tam a pak zase zpět jsem zvládla sama odřídit, teda s pomocí pana Tomtoma o:-)...

A teď bych chtěla představit novinku, která vznikla díky Dášence-Dadouch, které tímto děkuji o:-)


No a tu sou moji rarášci na nádherném Bechyňském náměstí...


Také jsme si nemohli nechat uniknout výlet na jednu z perel Jižních Čech...


No a i " todle" jsme potkali během našich výletů po Jižních Čechách...už se nedivím, že tolik aktivistů protestuje....

6 komentářů:

andule řekl(a)...

Krásná práce,moc hezký výlet.Moc se to to povedlo.Deka na kočárku je super,i kus kabelky.:-)))

Zuzulik řekl(a)...

Jo jo, pana Tomtoma nemám, ale mám jiného a jak cesta trvá déle, než 1,5 hodiny, tak to chudák nezvládá :o)
Máš to moc krásné !!!

Amelie řekl(a)...

Pejsek je nádherný.

fialka012 řekl(a)...

Slaměná vdovo,balíčkuji a přibalím ti u svou havěť, aby sis nestýskala...

Dadouch řekl(a)...

Pavlí, to je jen a jen Tvá zásluha a Tvůj nádherný pipilon .... já mám dva krasavce na dveřích a kochám se stále ......

Dadouch řekl(a)...

Pavlí, Ty moje zlato ..... nevím, jak Ti poděkovat za balíček a ten přenádherný jehelníček .... MOC MOC TI DĚKUJI ...