O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 18. května 2012

Interaktivní ryba

Jak bych jenom začla? Asi tak, že znám jednu bájo ženu, která má dar strhnout dav k šití o:-) (Ivanko, moc Tě zdravím)...Její šicí klubík je moc fajn a díky němu vznikla tato ryba...Bellet zveřejnila odkazy na Moda stranky, kde ji mají a na nás, kdo chtěl, bylo ji ušít...Vzhledem k tomu, že nevlastním tiskárnu, tak je ryba podle mého střihu a mé velikosti, prostě tak akorát do dětských rukou o:-) Rybka má uvnitř štěrchátko, aby byla ještě zajímavější...Tak co, povedla se???
Krásný den, šikuly...



5 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Povedla se a to moc!Šikulka!Michaela

Jíťa řekl(a)...

To víš, že se povedla, je boží..

Elianna řekl(a)...

Krásná, moc a moc :o) Vůbec bych se nezlobila, kdyby doplula až ke mně.

Amelie řekl(a)...

To je ale krááása.

likaf řekl(a)...

Ryba doplula dnes až do Dačic. A už si volně proplouvá pod střechou pergoly, kde bude její stálé místo. Je to můj milovaný koutek, kterému říkám "RYBÁŘSKÁ CHÝŠE" a rybka mi tu chyběla, její červená barva přesně pasuje k ubrusu a ostatním rybářským dekoracím. Je kouzelná, díííky Ti za ni moc. Líba-likaf
tady se můžeš kouknout
http://www.bellet.cz/fotky/2758-7138/