O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 16. května 2012

Kytičkové brože

Jejich kouzlo jsem objevila nedávno, dopomohlo temu i naše švadlenkovské setkání v Palčicích...Nu a za materiálek děkuji bájové Peti Pentličce...
Tak snad se Vam budou líbit, k mání jsou buď v obchůdku na Fleru nebo mě písnite do komentu, či EMILA o:-)...krásný den, šikulky...

7 komentářů:

Jíťa řekl(a)...

Pavli, máš je parádní. Já jsem pořád nemocná a ležím a snažím se objevit kouzlo háčkování. Brzy se taky pochlubím.

Zuzana řekl(a)...

Ty ze stužek se mi moc líbí:-)

Michaela řekl(a)...

Jsou krásné,mě se líbí ty tylové!Michaela

Mystera řekl(a)...

Jeje, Jitunko, tak to se opatruj a pak se mosis taky pochlubit o.-) a dekuji za pochvaleni...

Mystera řekl(a)...

Jeeee, Zuzanko, moooc dekuji....

Mystera řekl(a)...

Miso, moc dekuji, si hodna...

Amelie řekl(a)...

Mooc hezké.