O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 20. května 2012

Matračkové podsedáky

Dlouho odkládaný projekt, o kterém jsem věděla, že jednou jej snad ušiju o:-)Jejich čas nadešel o víkendu, neb muž domontoval nové botníky do chotby a na kovový poličkový botník jsem si namyslela něco, na co by si mohly děti sednout, při obouvání...Barvu jsem záměrně volila, aby špína nebyla tolik vidět, neb znám svoje děti o:-))) Hlavní látečka je jak jinak, než z Ivančina obchůdku o:-) P.S. Ale byla to fuška, ruční prošití a ručně potahované knoflíčky mě teda daly o.-)
  A tady Vám ukážu, jak namaloval náš Kryštůfek sebe, coby lyžaře, před Vánoci...Tehdy měl 4 a 3/4 roku...Su na něj pyšná, když chce, umí krásně malovat...Ale to fakt mosí chtět...

7 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Ten obrázek je překrásný, dokonalýýý, nádherný. A podsedáky taky.

Michaela řekl(a)...

Ale vyplatilo se to-podsedáky jsou parádní!Michaela

Jahůdka řekl(a)...

Parádní podsedáky, už se na ně taky nějaký ten pátek chystám, tak jsi mě nakopla:-) Ten obrázek je vážně úžasný, to by bylo zajímavé nějak překopírovat na látku, jsou to krásné barvičky:-)

Mystera řekl(a)...

Juuu, moc dekuji, ja sem z teho obrazku byla take hotova o.-)

Mystera řekl(a)...

Miso, dekuji....

Mystera řekl(a)...

Neni zac o:-) Ja se nakopavala asi pul roku o:-))) Jj a ten obrazek nejak vymyslim, aspon na tricko, bo je fakt nadherny...

Monika řekl(a)...

Podsedaky se povedly, jiste je moc prijemne na ne usednout. Obrazek je uzasny, souhlasim z Jahudkou, je to krasny material na patchwork....a ty barvy,aaach, mas opravdu nadaneho syna!