O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 31. května 2012

Šití zajíčkové...

...na přání, pro jedno narozené holčičí miminko "do kouta"...Má hýbací nožičky i ručičky a vysvlíkací oblečení a samozřejmě je pratelný...Prostě ušit k maximálnímu zatížení dětskými ručičkami a pusinkou o:-)

Moc mě tihle zajdové bavíjou a jsou úžasní nejen v čase Velikonoc o:-)

Krásný večer, šikulky....

2 komentáře:

Zuzulik řekl(a)...

Úplně mám chuť se s ním pomazlit. Je nááádhernýýýý a dokonalý :o)

Amelie řekl(a)...

dokonalost sama. Asi jsem se zamilovala. :-)