O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 29. května 2012

Sukničky pro cácorku...











Dlouho předlouho jsem se chystala k šití sukýnek pro moji cácorku....Ale stále nebyla ta správná motivace...Bellet ve svém klubíku dala jednu z lekcí šití sukýnek...Takže i moje malá se dočkala a může konečně dle libosti dělat tanyny... zatím má pouze dvě sukničky, ale už se rýsují další....



3 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Nádhera. Malá je kouzelná.

Jitka řekl(a)...

Sukničky jsou moc povedené a malá princezna je super modelka.Krásný den. J

Lenka řekl(a)...

A hlavně "točící" mamko, že? :o)) Pusinu na líčko malučké... ♥