O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 4. června 2012

Pán a paní Kukyovi o:-)

Mám dvě dětičky a v pátek byl dětský den...Dlouho po mě moje dětičky můrovaly ušít Kukyho...Na pátek jsem nachystala dobroty, ušila klobouky a připravila bazénové překvápko...a myslela si, co jsem teda nevymyslela o.-) No a náš malý povídá: ".. maminko dobrý a kdeže máme nějakou hračku? Já chtěl toho Kukyho..." No, tak co udělá holt máma, že ? ☺☺☺
Tak se narodili recyklovaní pán a paní Kukyovi pro moji Ellu a Kryštofa o:-)
Krásný den, šikulky...

4 komentáře:

Janusa řekl(a)...

Tak ti jsou skvělí!!

Amelie řekl(a)...

ti jsou náádherníí, úúžasníí, slintám :-)

Mystera řekl(a)...

Janinko, moc dekujiiiii

Mystera řekl(a)...

Marcelinkoooo, dekujiiiii, ja tyky slintam a premyslim, kteryho zabavit O.--))))