O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 26. června 2012

Pánská košile

Kouzlo batiky...Na prvni pohled mě moc látečka nezaujala, ale na návštěvě u Ivanky napodzim v obchůdky, mě bylo jasné, že je nádherná a že z ní vidím košili pro mojho chlopka o:-) (Je to hrozný, bo za každou látkou vidím nějaké oblečení, ale vzhledem ke spotřebě materiálu si dycinko koupím alespoň ždibíček na pokochání...)Takže, voalá, zde je košile uzpůsobená na míru pro Bechtěrevika...Střih opět podle baj vaj fik, vše se stejně upraví na těle při zkoužce o:-)
Krásný den všem a děkuji za nakouknutí ☼☼☼...

3 komentáře:

Korfela řekl(a)...

jj baj vaj fik .. bych taky chtěla umět ... :-D bude moc slušet

lila řekl(a)...

Mysterko, kto vie, ten vie, však :-) Mužovi určite sekne. Krásna. A vieš čo? Keď som s mojím mužom chodila na gympl, tak som mu tiež šila košele. Normálne by som to asi dnes nedala. A to som šila na šlapacej mašine Minerva po babke.

lm řekl(a)...

Ahoj,máš moc hezký blog a všechny tvoje výrobky jsou perfektní.Zejména jsem obdivovala sukýnku v galerii u Bellet.Mám v úmyslu šít sukničku pro svoji vnučku,tak děkuji za inspiraci.Hezké tvořivé dny Libuše