O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 1. června 2012

Podívej, kvete klobouk....

V rámci šicích klubíků u Bellet jsme šily i dámský klobouk...Jakmile Ivanka vyhlásila šití klobouků, hned jsem měla jasno, ze kterého skvostu jej ušiju...Na plné čáře vyhrála látečka z dílen Moda fabrics a to Cabbages and Roses kolekce Athill Range...Zakoupeno samozřejmě v obchůdku u Ivanky a to www.belletfabrics.cz ...Klobouk je parádní, jen moje velká hlava k němu jaksi nepasuje o:-) Takže, pokud by některou z Vás zaujmul nejen jako pokrývku hlavy, ale i jako pěknou dekoraci, je k mání na Fleru, či na písnutí na mé e-mailové adrese....
Krásný den, šikulky...

14 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Ahoj Pavlí, klobouk je tedy vyparáděný!!! Škoda, že Ti je malý... já jsem zase moc malá na takovéto pokrývky, vypadala bych jako dědeček hříbeček ;-) Tak držím palečky, ať někoho osloví!

Korfela řekl(a)...

Ola Pajo ... s tou květinkou je úchvatný ... moc by ti slušel ...

AnďaH řekl(a)...

Pavli je nádherný!!
Takový něžný....

Michaela řekl(a)...

Moc krásný,povedl se!Michaela

Jíťa řekl(a)...

Pavli, parádní kousek jsi vytvořilla

Lenka řekl(a)...

Je nádherný!
Já závidím všem ženám, které něco tak krásného a elegantního, jako klobouky jsou, můžou nosit. Já vypadám blbě i v šiltovce...Bohužel... No a je to i o sebevědomí...

Zuzana řekl(a)...

Klobouk vypadá nádherně! I na jiných blozích švadlenek jsem si všimla zprávy, že klobouk z kurzu je jim malý, to je fakt škoda, protože z této látky by byl parádní.

Mystera řekl(a)...

Jninko, moc dekujiiiii, jj, klobouk uz putovan k nove hlavince o:-)))))))))

Mystera řekl(a)...

Leni, kuju, me se taky libi, ale hlavu mam na nej volakou velkou o:-)

Mystera řekl(a)...

Andiku, kuju....

Mystera řekl(a)...

Misko, dekuji...

Mystera řekl(a)...

Jitunko, Ty jsi zlata, moc dekuji...

Mystera řekl(a)...

Leni, dekuji, ja taky zavidim, bo na my hlave vypada blbe aj pytel o:-)

Mystera řekl(a)...

Zuzi, diky, nevadi, priste, pokud budu sit, udelam vetsi i na mou velkou hlavu o:-))))))))))