O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 14. června 2012

PW dětská deka...

Včerejší "celodenka" do dnešních pozdních ranních hodin...Moc mě bavila, asi tím, že byla pro mimi holčičku na přání...Doufám, že se válecí deka bude líbit....

9 komentářů:

lm řekl(a)...

ahoj,deka se určitě bude líbit ,moc hezká práce.Hezký den ahoj libuše

fialka012 řekl(a)...

Tak ta je super,jako vše od paní tajemné....odhalila jsem tvou tajemnost máš to ve Skype...

Lenka řekl(a)...

Já sice nejsem Eliška, ale mně by se líbila :o)♥♥♥....

Elianna řekl(a)...

Teda Pavli, to je bomba!
A jako další Elišce, by se mi taky moooc líbila :o)

Mystera řekl(a)...

Libusko, moc dekuji, jsi hodna...

Mystera řekl(a)...

Haninko, moc dekuji, Ty jsi ale sranda o:-)))))))))))))))))))

Mystera řekl(a)...

Leniku, kuju, Ty jsi muj milous taky o:-)

Mystera řekl(a)...

Eliiii, kuju, jen premejsim, co by Ti vsecko couhalo, kdyby ses s nou prikryla, no nejspic kus nohou o:-))))))Ale co, v techto hicech by to byla akuratni deka o:-)

Amelie řekl(a)...

Je nááádhernáááá.