O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 6. června 2012

Školní přenosné pytlíky nejen na botky

I tydle jsem slíbila už v Palčicích...No, hanba mě, ale to víte, udělalo se pěkně a Berninka šla pěkně stranou a jsme víc venku, jak doma...Každopádně doufám, že z nich měla Eliška a Vašík radost...Zkusila jsem si volné quiltování na písmenkách a na ucha vyšívku písmenek...Stroječek šlape jak hodinky o:-)
Krásný den, šikulky...

6 komentářů:

Jitka řekl(a)...

To vypadá skvěle ... doma mám nastávajícího prvňáčka, tak asi něco podobného vyzkouším. Díky za inspiraci a přeji krásné dny. J

Lenka řekl(a)...

To jsou ale hezké pytlíky! Moc podařené.. Majitelé budou frajeřit! :o)

Amelie řekl(a)...

Ty jsou kouzelnééé.

Mystera řekl(a)...

Jitunko, dekuji a vyzkousej...

Mystera řekl(a)...

Leni, kujuuuu♥♥♥

Mystera řekl(a)...

Marceliko, dekujiiiiiii