O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 9. července 2012

Kabelka velikosti Bellet

Poprvé jsem šila kabelku jen tak, že ji dám do obchůdku na Fléru....Je šitá dle Belletky a její Mariny s několika menšími úpravami...Prostě několikero "mysterkovin" jsem na ni propašovala o:-) Takže, pokud by jste některá měla zájem, tak je buď u mě v obchůdku nebo pište na uvedený EMIL pod profilem. 












Krásný večer, dnes už je to vše o:-)

6 komentářů:

Katka řekl(a)...

Pavli, je moc pěkná :-)

Korfela řekl(a)...

Pájo .. je nádherná!

Amelie řekl(a)...

Je náádhernáááá.
Mohla bys mi prosím napsat mailík? Děkuju

Marvael řekl(a)...

Ahoj Páji, moc se povedla Echino je pro ni jak dělané. Já tu svoji od Barunky tahám všud sebou a začíná být pěkně utahaná. Tvoje "mysterkoviny" se mi na ní moc líbí :-) Užívejte prázdniny, já už několik dní marodím a ještě pořádně nevím co mi je, čekám na výsledky...

Lenka řekl(a)...

Jůů, ta je krásná! Nebudeš mi to věřit, ale já mám na Bellet střihnuto od loňska!! :o)) Na tohle jsem strašná! Je to sice taková trochu zimní Belletka, tak možná bych ji do zimy mohla dodělat, ale...jak se znám.. :o)))

PaB řekl(a)...

Nádhera!!! Echino jí sluší!!!!!!