O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 3. července 2012

Pánské sportovní kalhoty a kraťasy...

Krásný den, dnes to bude čistě na pánské notičce o:-) Vzhledem k tomu, že mám muže téměř dvoumetrového a nohavicí dlouhou 130 cm, velmi těžko na něj sháním jakoukoli konfekci, proto jsem mu na léto "spíchnula" sportovní kalhoty a kraťasy, obé v totožném duchu...


2 komentáře:

Katka řekl(a)...

Pavlí, jsou super :-) To se tedy mužíček má :-)))

Lenka řekl(a)...

To se má..Ještě že Tě má! :o)
..já koukám (jak jsou ty gatě na té panně) a říkám si..takové nějaké zajímavé tričko..hmm..
Neměla jsem je rozkliklé na velké! :o))