O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 16. srpna 2012

Doplnění šatníku o:-)
















Dlouho mě doma leželo několikero látek, které jsem kupovala prostě na oblečení, samozřejmě u Ivanky v obchůdku o:-) Nejdéle čekala kostečka z kolekce "Koket" od Pat Bravo...no a pote jsem musela i já něco našít do svého skrovného šatníku o:-)
Krásný den, šikulky...

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

hmm, nový šatník, kočka budeš:-))

MIchaela Staňková řekl(a)...

Modrá boduje a ty květinové kalhoty jsou úplně top!!!!!!

AnďaH řekl(a)...

Tak tomu se říká dolnit šatník!!
mocka hezký Pavli

lila řekl(a)...

To si sa teda rozšupla :-) Všetko je krásne, najviac sa mi ale páči tričko. Proste modrá...mám ju rada.

Amelie řekl(a)...

ty jsi úžasnááá.