O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 15. srpna 2012

Kloboučkování...

Krásný den přeju všem, kteří ke mě zavítáte...Nějako jsem to zde šidila, tak teď budu pilná a budu vkládat a vkládat o:-)
K mání momentálně dětský holčičí růžovo-lila, dospělácký unisex v režném tonu a dětský unisex hrošíkovo-punťavý...Buď zde do komentů nebo na Fleru...













7 komentářů:

AnďaH řekl(a)...

Pavli, jeden hezčí jak druhý!

MIchaela Staňková řekl(a)...

Také bych se přidala k tomu jeden hezčí než druhý!!!Krása!

Lucie řekl(a)...

Teda to je úroda!!! Krásné, Pavli!

Katka řekl(a)...

Týýýjo, úplná kloboukománie :-))) Máš je pěkné :-)

Ajka řekl(a)...

hotové kloboukové šílenství:-))

Mystera řekl(a)...

Hoooolky, moc dekuji, ste hodne....♥♥♥

Amelie řekl(a)...

jsou nádherné, jeden krásnější než druhý.