O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 13. září 2012

Až se podzim zeptá...

...naše děti budou připravené o:-) Chtěla jsem dětem koupit nějaké ty šustivé kalhoty do plýskanic, no, výběr téměř žádný a ještě k tomu tolik peněz o:-) Tak jsem zasedla ke stroji a ušila z darovaného šusťáku, hrošíkové bavlny a prouhaté bavlny...radosti je doma dosti a já jsem v klidu, že když přijdou děti zašmudlané a od bahýnka, že se to polehounku vypere o:-)










A zbylo i na kraťásky na tělocvik o:-)



5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

parádní kalhoty. Jsi moc šikovná.

MIchaela Staňková řekl(a)...

Krásné kousky!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

strašná ta hudba na pozadí

Mystera řekl(a)...

Díky za názor, ANONYME o:-) Je pravda, že už ji mám na pozadí delší dobu o:-), ale mě se pořád líbí...Je to z dílny J.B. Joviho, kdybys nevěděl...a pro příště, pokud si neumíš stát veřejně (ne jako anonym ), za svým názorem, tak mě sem nelez ! Zdraví, Mys.

Dagmar Urbanová řekl(a)...

Krásná kombinace barev.
Já jsem dětem šila všechno - neměli jsme peníze, nebylo nic v obchodech.Párala jsem staré svetry, stříhala starší oblečení.
Těmto kalhotám jsme říkali fofrovačky - nepromokly, děti se mohly válet ve sněhu nebo skákat do kaluží ( samozř. v gumáčkách ).
Jste moc šikovná a nápaditá.
Mějte se moc pěkně a přeji Vám hodně dalších dobrých nápadů.Určitě jste velkou insprací pro mladé maminky.