O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 18. září 2012

Kterak čalounicí jsem se stala na chvíli...

Opět jsem zabrousila čalouníkům do řemesla o:-) Minulý víkend zcela ovládla spešl zakázka na přání a to ve vysvlíkacím potahu na křeslo pro anglické kočky, šest svlíkacích potahů na jídelní židličky a ze zbytků 6 povláčků na polštáře...o:-) Celkem fuška ( bo krocení tahavého a chlupatého materiálu bylo teda něco o:-)) a už vím, že hoooooodně dlouho nebudu dobrovolně něco šít z kovralových dek, bo ty chlupiska máme ještě teď všady a to sem tedy řádně vysávala o:-) Nicméně, doufám, že majitelé jsou spokojení a kočičandy též o:-) Foto je pořízeno u majitelů a bohužel ne všecka zakázka...









Žádné komentáře: