O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 27. září 2012

Slunííííííčkááááááá.....

Svítííí, svítíííí slunce nad hlavou....Dneska zpívám, ať konečně vyleze, bo je u nás teda kosaaaa...
Proto vzniklatato sluníčka z látečky od Pat Bravo, aby mě troche ohřála...K mání jsou u mě v obchůdku na Fleru nebo, pokud písneš tu, tak samozřejmě i tu ponížené o 11% provizi...
Krásný den a nadcházející delší víkend a ať se vám líbíjou o:-)







4 komentáře:

mdupka řekl(a)...

rozkošné slniečka ...:) .. a ešte sa u vás nezjavilo? lebo u nás bolo doteraz a už kdesi zmizlo :)

MIchaela Staňková řekl(a)...

Roztomilá:-)))

Mystera řekl(a)...

Dekuji, jsem rada, ze se libi...

Mystera řekl(a)...

Dekuji, jsem rada, ze se libi...