O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 29. října 2012

***☼☼☼***

Sníh nás vcelku překvapil o:-) Minulý týden jsme se při práci v lese málem svlíkali do plavek a v sobotu jsme pro změnu přes hustou vánici ani nevyjeli...Ale já dobrodruh se ještě vypravila na poslední hříbky a větvičky na věnečky na hrob...Lov v lese byl úspěšný, neb smaženice chutnala znamenitě...Bozužel se mě nedaří vše zachytit včas na snímek, bo u nás skutečně pořekadlo..."kdo zaváhá, nežere...", platí...
Co nejde rychle skonzumovat i snímku se dočká...letos jsem měla na své pidimidi zahrádce velké výnosy, stejně tak ze skleníka...Proto mě těšila výroba domácích sirupů ze šalvěje a máty, rybízu a máty, které majou velmi kladnou odezvu...také něco pečených povidel, čaje, sušených bylin, hub a zavařené "mokré" podravky...prostě, zde je zlomek mého zavařovacího šílenství a rozlučka s mojí pidimidi zahrádkou....Ať to nevypadá, že v té kuchyni prd umím a sedím enem za strojem o:-)
Krásný podzim, raději ještě bez sniha, Vám všem...

P.S. Loďky vyřezává můj choť pro dětičky ...o:-)

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

jéje, ty taky ponocuješ:-)))))
Koukám žes byla pilná zavařovací včelička ... a to je jen zlomek???? Jo, zavařovací šílenství znám, to jsem jeden rok měla a zavařila přes 700 lahví:-)))) ... ale ostatní roky jsem normální:-)))

měj se, Ajka

likaf řekl(a)...

Pěkná zásobička na zimu. Taky mám hnedle lepší pocit, když je kam šáhnout pro něco dobrého z letní zahradničiny :=)

Cettia řekl(a)...

Pavlínko, pěkně jsi se snažila využít přebytky ze své zahrádky. Taky moc ráda, zavařuji aby měla nějakou zásobičku ve spíži. Prosím tě, máš někde odkaz na šalvějový sirup. Děkuji Šárka

Katka řekl(a)...

No vidíš, jaká jsi šikovná hospodyňka :-)) Ty sirupy jsou určitě super pro děti, co?

zcdl řekl(a)...

Paradna zasoba...tie siripy musia byt fajne :)