O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 10. října 2012

Přátelství Sloníka a Medvídka....(Bellet design)

Byla to láska na první omak, levandulové minky...Loni, toudle dobou jsem ho kupovala v Roudnici u Ivanky...Peněženka sice krvácela, ale moje serdce jásalo...Nadchlo mě na první omak...nádherně levandulové, mazlivé minky...Ušití domácích kalhot pro maminku bylo jasné, bo i ona se zamilovala, ale je praktik o:-) No a já věděla, že Džudžu z něj jistojistě jednou bude...To, že bude i sloník, mě napadlo později asi tak kolem Vánoc loňského roku...Z výsledku jsem nadšená a natěšená, z šití již méně, bo minky jsou příšerný materiál pod patku stroje...Kompletně jsem musela všecky díly podšívat plátnem, aby byl výsledek hodný prezentace...Oba mazlíci jsou k mání zde do komentářů, opět ponížené o Flérovskou provizi o:-) Jinak klasicky v Mysteřím obchůdku na Fléru.
Tak, ať se líbíjou, krásný večer...




















3 komentáře:

Katarína řekl(a)...

Mojenka to je čarovný párik, krásne ňuchňací sú obidvaja ♥

MIchaela Staňková řekl(a)...

Nádhera-přímo levandulová krása:-)

Katka řekl(a)...

Pavlí, jsou krásní. Už od pohledu ňuchňací :-)))