O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 29. listopadu 2012

Kabelka - prošívaná zimní kráska z Echina

Šití jsem si moc užila, ač patří tato kabelka k náročnějším o:-) modelům z dílny Bellet design... Některá fota mě pořídila JitaRozruch, které moc děkuji...♥♥♥ Na zrcadlovce též intenzivně pracuji, ale jde to pomalu, bo šití skutečně není na výdělek o:-) Apropo, kabelka je tedy k mání u mě v obchůdku na FLERU, či za poníženou část od provizí zde ... Krásný večer...














8 komentářů:

MIchaela Staňková řekl(a)...

Hezounká!!!!

Korfela řekl(a)...

Ta je naprosto boží ... ten materiálek a ta krásná práce ... vždy obdivuji ten kontras, který se schovává uvnitř ;-)

Ajka řekl(a)...

Krásná Pavli, perfektně ušitá! Taky přemýšlím, jestli bych jí do vánoc stihla:-))
Ajka

Lucie řekl(a)...

Pěkná pěkná pěkná!!!

mdupka řekl(a)...

veľmi pekná ♥

Mystera řekl(a)...

Devcatna, moc, moc ,moc dekuji, kazda Vase pochvala je pro me obrovskym motorem o:-)

fialka012 řekl(a)...

Teda ty válíš jedna hezčí než druhá,jsi fakt dobrá...

Mystera řekl(a)...

Haninkoooo, dekuji, ale ty jsi urco borec vetsi o.-)))