O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

neděle 18. listopadu 2012

Textilní panenka - KLUK

Oslovila mě jedna zákaznice s přáním vytvořit panenku KLUKA, ktery by měl oblečení a kšiltofku...Byla to výzva a tak se narodil tento pan KLUK o:-)
Krásný večír...









5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

bombastický Pavli!

AnďaH řekl(a)...

Ten je bezva!!!

Janusa řekl(a)...

Pavlí, ten je ale KLUK! Krásný!!!!

lila řekl(a)...

No frajera si ušila! A tie gate s trakom sú skvelé. Ako sa Ti darí s cvičením? Často si na Teba spomeniem, lebo je stále priberám :-(

likaf řekl(a)...

Ahoj, koukni se, prosím, na můj blog - máš tam štafetový kolík. L