O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

sobota 17. listopadu 2012

Zimní výbava v akci o:-)

Tak jsem konečně vyfotila zimní výbavu v akci...Jsem nadšená jako děti...a jsem ráda, že setík prozáří Kryštůfkovo černoantracitovou bundu a oteplovačky.....
Krásný sváteční den...






6 komentářů:

Marie Králová řekl(a)...

To jsou prima soupravičky a může chumelit.

MIchaela Staňková řekl(a)...

Tak to je parádička!!!!!!!!!!!!Hezký večer:-)

Lenka řekl(a)...

To vypadá skvěle!!

Korfela řekl(a)...

Pájo .. to jsou bobánci ... ;-)

AnďaH řekl(a)...

Ahoj Pavlí - skvělá dvojka :-)
A taky se musím pustit do podobných věcicček, ne že bysme jich měli málo, ale asi mají nožičky a pořád se někam schovávají ... ;-)

Mystera řekl(a)...

Holky, Vy ste taaaaak hodne, moooc dekuji...