O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 9. listopadu 2012

Zimní výbava...(čepice, nákrčníky, rukavice...)

Všecky moc zdravím z dnešní sluncem zalité Vysočiny...Dlouho jsem sem nic nevložila, poněvadž cesty na tomto našem světě jsou nevyzpytatelné a holt každý den není posvícení...(v tuto chvíli mohu jen říci, že rčení "po přízni řízni " je zcela přesné...No, ačkoli jsem ztratila hlas a třetí den můžu jenom šeptat, včera jsem si dala noční dostaveníčko se svojí Bernou a troche jsme se pobavily...Čepice a nezbytný nákrčník vznikli pro mojí cácorku...Nu, zima na Vysočině je skutečně občas fakt vlezlá o:-) Krásný den, šikulky...









 No a poněvadž mám i synka, tak i pro něj vznikla čepička, nákrčník a rukavky...Když jsem je viděla v BFL, bylo jasné, že musím oprášit střihovou konstrukci ze školy a zkusit je ušít...Ivi, díky, že jsem je mohla díky Tobě zasejc oprášit...Časopis je skutečně velikým pohlazením...
Modela mám sice ve školce, ale hned jak dorazí, tak ho do všeho nasoukám a udělám mu též fotečku o:-)

3 komentáře:

AnďaH řekl(a)...

Ahoj PAvlí,
všecko je krásný!!
A princezna už je tááák veliká!

Ajka řekl(a)...

ten puňtík je nádherný Pavli...

Mystera řekl(a)...

Holkyyy, moc dekuji....