O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

čtvrtek 6. prosince 2012

Adventní...

Každý rok jsem dělávala několikero adventních svícnů...No, dělávala...Před dvěma lety jsem udělala několik "věčných"...Nyní stačí zakoupit vždy nové svíčky a je opět hotovo a parádu dělají stále...Takže jsem oprášila svoje "věčné" dva z březového proutí a jednoduše naaranžovala ještě jeden do kuchyně...A stále, i po těch dvou letech mě těšíjou...
Krásný adventní čas, šikulky....









2 komentáře:

Elianna řekl(a)...

Pavlí, moc pěkné věnečky ani se ti nedivím, že tě těšíjou...

Mystera řekl(a)...

Eliiii, moc Ti dekuji, si hooooodna....♥♥♥