O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 7. prosince 2012

...na nákup jedině s červenou a skládací o:-)))

Nákupní skládací taška ušitá na základě inspirace Bellet design pro časopis Marina.
Použila jsem svůj rozměr a střih spodního dílu, tak, aby odpovídal mým požadavkům. Spodní díl je vystužen penefolem, takže je spodek krásně pevný, dobře drží tvar a je pratelný. Materiál samotné nákupní tašky je z dovozové americké bavlny z dílny Michaela Millera a to konkrétně - Gypsy*Bandana by Pillow x Maxfield.
Uši nákupní tašky jsou z červeného brašnářského popruhu z části potaženého tou samou designerskou látkou. Spodek tašky je potažen českou pevnější puntíkatou látkou. Kabela jde parádně složit a dát do jakékoli kabelky a tím pádem je vždy připravená do terénu a na akci zvanou nákup všeho druhu o:-)
K mání u mě v obchůdku na FLERU nebo zde bez provizí....
Krásný den, šikulky...







3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

je krásná Pavli!

MIchaela Staňková řekl(a)...

Červenou,skládací a krásnou!!!

Mystera řekl(a)...

Aji, Miso, dekujiiii, pani majitelce se take libi, tak mam radost dvojnasobnou o:-)