O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 3. prosince 2012

Pan opičák Toník

Opičák byl šitý na přání...Měl ještě takovou tyrkysovou košili, ale zapomněla jsem ho v ní vyfotit...Tak je naháč se šátkem o:-) Údy má všechny hýbací a na zavěšení...Docela povedenej kamarád o:-) a na to, že jsem střihala podle baj vaj fik, se prý velmi líbil o.-)
Krásný večer, šikulky...









4 komentáře:

AnďaH řekl(a)...

Ten je parádní!

Lucie řekl(a)...

Je to frajer!!!!!!

fialka012 řekl(a)...

Ten je super,povedl se perfektně...

Mystera řekl(a)...

Holkyyyy, moc dekuji, jj myslim, ze se libil a radpst udela velikou o:-))))))))))))