O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 11. ledna 2013

Peněženka

Peněženku alá penálek jsem si ušila na míru, tak akurát pro mé "nutnosti", které v oné peněžence "musím" mít o:-) Trochu jsem se při šití orosila, neb penefol, koženka a echino si nechtěli moc rozumět, ale snad se mě povedlo vše sjednotit v celek, na který se dá koukat a je i praktický o:-)
Krásný den, šikulky...







6 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Je krásná!!!!!!!!! Ozvi se mi, prosim!!!!

Monika řekl(a)...

Moc se Ti povedla a je vidět, že už je řádně zabydlená....:-D

Jana řekl(a)...

Je úžasná....a smekám před tou koženkou...

Korfela řekl(a)...

No teda jako Bobe .. ta je fakt jako fakt jako krásná ... Posílám obejmutí ju ...

Zuzug řekl(a)...

Krasna penazenka, teda klobuk dole, zosit vsetky tie vrstvy muselo byt fakt narocne, ale skvele si sa s tym popasovala, vysledok je uuuuuuzasny!!!!
http://byzuzug.blogspot.sk/

Amelie řekl(a)...

Je nádherná. Nechápu, jak tohle někdo zvládne.