O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

úterý 26. února 2013

Anděl...

Nosím je v hlavě dlouho, od loňska...Inspirací mě byl synek a jeho tvoření ve školce z kůry...No a potom, když jsme byli na vycházce pro březové proutí a já našla krásnou větev, inspirace byla hned...
Krásný den...





5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Nádherná andělka. Mám moc ráda břízky a to spojení je super.

Ajka řekl(a)...

bezva Pavli!

Lucie řekl(a)...

Ty jsi nezmar - ze-všeho-tvůrce-nádher!!!!! Já se picnu... :-)

Mystera řekl(a)...

Hoooolky, moc dekuji, mam z nich take velkou radost o.-) Bo nezustalo u jedne o:-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Pavli ..teda už Ti nestačí jen jehla a nůžky...jsem koukala pár měsíců zpět a je to nádhera..jen škoda ,že se mi u některých příspěvků nechce zobrazit fotka ..ale je to fakt nádhera ..jsi moc šikovná!!