O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 25. února 2013

Kosmetické tašky / kufírky / boxíky

Čtyři do party...Asi proto, že se mě látky tuze líbí a nevěděla jsem pro kterou se rozhodnout, ušila jsem od každé jednu o:-) kolekce Lacien je něžná, krásná a snad se na kufříkách nejen na kosmetiku, ale třeba i na šitíčko bude líbit...K mání zde i na Fleru..., zde samozřejmě poníženo o Flérovskou provizi...
Krásný večer...














































5 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Pavlínko ty jsi se rozjela, to je nádhera.Šárka

MIchaela Staňková řekl(a)...

Jsou úžasné-jsi moc šikovná-krásně šiješ-mohla bych poprosit o cenu nejde mi odkaz na tvůj fler obchodík a šel by ušít i v jiné látečce?Něco jen s květinkami romantického?Děkuji

Lucie řekl(a)...

Čau, ty blázne!!!!!!!!!! Ty teda zase jedeš!!!!!!!!!!!! Krásný jsou!

Amelie řekl(a)...

Jsou nádherné.

Mystera řekl(a)...

Jeeee, holky, no moc dekuji za slova chvaly, mam z nich fakt velkou radost....