O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 6. února 2013

Polštářek se Škubánkem o.-)

Dlouho jsem nic nevložila, i toto dílo už nějaký čas věrně slouží svojí majitelce, která ho po mě vydyndala  jako motivaci k nástupu do školičky...Nutno podotknout, že i díky této motivaci zvládla přechod z maminčiny náruče a denodenního "mamaservisu" do škamen školičkových celkem bravurně a po týdnu "nechci do školky, doma budu", se již do školičky těší a ráda chodí...každodenní rituálek po příchodu tam, kdy třímá svůj Škubánkový polštářek a jde si dát svých "deset" na divánek ve třídě, než se rozkouká, se zaujetím sleduje i paní učitelka o.-))) Tak, zde je Škubánkoý polštářek pro mou nejdražší dcerku, která mě už tááák vyrostla....
Krásný den...








6 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Polštářek krásnej, Elza téééééééž!!! Posílám pusu!

EL RINCON DE CHELO řekl(a)...

Que bonito!!!! besos

AnďaH řekl(a)...

Krásný polštářek! A hlavně že funguje!!!
Unás takhle vede školkový skřítek, kterému "paní učitelka požád žíká panenka" :-))))

Monika řekl(a)...

Polštářek se Ti moc povedl a je skvělé, že takhle hezky usnadnil malé takový významný životní krok......nás to čeká a jsem z toho naměkko už teď.....:-D

Anonymní řekl(a)...

Devcatka, moc, moc Vam dekuji, jste hodne...A mala bez nej fakt neda ani ranu, jsem moc rada, ze je ten nej....o:-)

Zuzana řekl(a)...

Moc hezký, oni ti prcci potřebují s sebou něco svého, ideálně od maminky:-)