O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pátek 15. února 2013

Predátor vcelku neškodný...☺

Další krokouš dle BFL, ušitý taktéž z Japonskeho Lacienu, USA Restorante a České bavlny....Krokouš kluk je k mání, stejně tak i Krokodýlý slečna...Během víkendu u mě v obchůdku na Flér...
Krásný večer...A ode dneška mám před sebou 3 dlouhé týdny, jako slaměná vdova...už se těším na tvoření o:-) a že toho musím stihnout o:-)))







2 komentáře:

EL RINCON DE CHELO řekl(a)...

Que gracioso cocodrilo!!! bss

Avondster řekl(a)...

Krokouš je úžasný.