O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

středa 20. února 2013

Kabelka velikosti Bellet

Tuto kabelku jsem měla hodně dlouho v hlavě...Vznikla až nyní, ale o to více z ní mám  radost a doufám, že si ji koupí stejný nadšenec do Japonských látek a tvorby Bellet, který kabelku patřičně docení...
Kabelka je tedy šita s maximálním nasazením dle Bellet design pro časopis Marina s drobnými úpravami, tzv: mysterkovinami o:-). Je větších rozměrů a pojme skutečně mnoho věcí...Je šita z pevnější a gramážově silnější bavlněné moderní a nápadité kolekce látek Oh Deer! od mladé japonské designérky MoMo, přináší svěží grafické potisky v aktuálních barvách. Ústředním motivem je pohádková lesní krajina v jedinečném japonském kawaii* stylu. V bujném a pestrém lese tentokrát kralují jeleni a drobní ptáci, sekundují pravidelné vzory v příjemných a moderních barevných kombinacích, dle mého soudu krásných  tonu hodících se do každého počasí i ročního období. 
K mání v obchůdku u mě na Fléru nebo na uvedeném emailu pod profilem bez 11% provize.
Krásný den.









2 komentáře:

Lucie řekl(a)...

Pěkná, pěkná, pěkná!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenočka řekl(a)...

je krásná Pavli