O mně

Moje fotka
Mystera, bývala tajemná, záhadná...dnes je čitelná i když svá drobná tajemství má...Je kozoroh přecházející do vodnáře...Je laskavá, vnímavá a má srdce na dlani...to je Mystera, tedy já...vítej... P.S.:Pokud by Tě cokoli zaujalo a chtěl/a/ by jsi něco šitého z mojí dílny, neváhej a napiš na nakupyinternet@seznam.cz....

pondělí 25. března 2013

Dětský kočárek - renovace bez legrace :D

Miluju recyklaci a sbírání starých předmětů, kterým se snažím vtisknout nový život a zašlou slávu...Toto moje "šílenství" se umocnilo narozením mojí dcerky...Jí a vlastně potažmo sobě se snažím vyplnit toužebná dávná i současná přání, a tím spíše, pokud jde o narozeniny...Maličká před týdnem oslavila 3 roky a tato nadílka,  krom ostatního, ji čekala v tento její den...
Krásný večer... 























 

9 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Ty jsi blázen! Vypadá to úžasně!!!!!!

zcdl řekl(a)...

waw parada!! och ja mat tri roky...tak sa zahram od rana do vecera...:)

Calenndula řekl(a)...

no tak to je tuning jako prase, omlouvám se za peprnost. takovou recyklaci taky můžu! vlastně si vzpomínám, že jsem taky tak potahovala kočárek pro dceru před lety. tvoje malá musí být šťastná jako blecha.
i to křesílko je parádní, úplně princeznovské!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Pavli ..tak tomu říkám dárek ke kulatinám:-))přeji maličké ,aby si kočárek i celou výbavu užívla ve zdraví a lásce ♥

Lenka řekl(a)...

No já bych si ucvrnkla! Ty jsi šílená matko! :)) A nedá ho z ruky,co? (sem patří smajlík - palec UP!)

fialka012 řekl(a)...

Kočárek super a malé princezně gratuluji...

Mystera řekl(a)...

Moc dekuji za vsechna slova a zaroven se omlouvam za moderaci komentaru...Ale anonymove jsou bohuzel "nataktni" a me by moc mrzelo, kdyby jste misto kochani, mely cist urazlive a vulgarni komentare...Sice zastavam svobodu projevu, ale slusnou...Krasne dny...P.

sofía řekl(a)...

Me gusta el cochecito tan antiguo y luego reformado, que original, te felicito por las manos que tienes. Saludos desde España

PaB řekl(a)...

Hustýýýýýýýýýý!

Úplně jsi mě vystřelila zpátky do dětství, měla jsem od táty dřevěný skládací golfáč (je truhlář), máma mi ho polstrolovala a pamatuju se, jak jsem s ním hrdě špacírovala u nás po vsi a nedala ho z ruky!